dimecres, 2 d’abril del 2008

Anyone Else But You

Els llibres, com que mai han estat de moda (si no tenim en compte al pesat d'el Harry Potter), es continuen venent a les botigues i ningú fa apologia de la seva descàrrega a internet. No et converteixes en un 'bicho raro' per comprar-ne un, sinó per llegir-lo.

En canvi, avui dia, com que el més habitual és descarregar de la xarxa la música i el cinema (també jo ho faig), comprar cultura original és, per a molts, inútil o com a mínim una tonteria.

Per mi no, i no m'avergonyeixo de dir que sóc bastant consumista en aquest aspecte.

La darrera de les meves adquisicions? La banda sonora d'una pel·lícula de la que ja he parlat; JUNO.

M'encanta aquesta cançó, la original és de The Moldy Peaches, també molt bona, però després de veure el film, em quedo amb aquesta versió dels protagonistes de la mateixa.

4 comentaris:

Chimchim ha dit...

jajajaja

mersi per ajudar-me ^^


mola el videooo :)

petonss

mcfly ha dit...

super original soundtrack!! m'encanta aquest tema i l'original també està super bé. M'encanta el post, el blog, tu, la peli jeje
petons

Sadhana ha dit...

que maca la cançó!! es genial, com tuuuu :D
gran sopar l'altre dia! grans fotus, gran singstar(jaja) i grans jocs xD

m'agrada el teu blog :) dius coses molt interessants i reals, m'hi passaré més sovint.

molts petonets guapaaaaa!! no deixis que ningú t'esborri el somriure amb tonteries :)


la "heidi"

...

jajaj petons dibujo animado calvo ^^

Víctor Mañosa ha dit...

Jo també em compro discos encara.

L'últim (que em te alucinat) és el de Regina Spektor "Soviet Kitsch".

El blog és molt maco. Felicitats. Sort i endavant.